Anders actief Anders actief

Kurioskuier

Elke derde maandag vanaf 19.00 uur gaat een groep wandelaars op pad voor een wandeling van ongeveer een uur. De start is bij de Kurioskerk en na afloop gelegenheid om nog even koffie en thee te drinken. De routes worden uitgewerkt door twee wande­laars: Attje Krol (tel. 2881122) en Engelina Jacobi-Hiemstra (tel. 06-41016082). Iedereen mag meedoen. Aanmelden is niet nodig. Wandelt U mee?

Wandelen is in en erg goed voor lichaam en geest.  Wandelen nodigt uit om op een andere manier met elkaar in gesprek te gaan, los te komen van alledaagse zaken en stil te staan bij allerlei levensvragen.

Stamppot- en snertavond

Sinds jaar en dag wordt in het najaar een stamp­potavond georganiseerd en in de winter een snert­avond. Op vrijdag 8 november 2023 staat de stamppotavond op het programma en 2 februari 2024 de snertavond. Beide bijeen­komsten beginnen ca. 17.30 uur.

Gezamenlijke activiteiten Diaconie

Jaarlijks worden door de diaconie verscheidene activiteiten georga­niseerd voor de oudere gemeenteleden, zoals een kerst­broodmaaltijd of nieuwjaarsbijeenkomst en een gezellige middag in het voorjaar. Informatie verschijnt t.z.t. in Geandewei of de Nieuwsbrief. Wat doet diaconie nog meer? Klik hier op MEER INFO

Verjaardagskaart

Zo mogelijk ontvangt elk gemeentelid i.v.m. de eigen verjaardag een verjaardagskaart met gelukwensen van de wijkgemeente. De kaarten hebben een afbeelding van een schilderij van onze schildersgroep.

Schilderen

Al een aantal jaren beoefent een groep gemeenteleden en anderen om de 14 dagen op de donderdagmiddag van 14.00-16.00 uur de schilderkunst. Neem dan eens een kijkje tijdens het schilderen de Kurioskerk. U zult versteld staan van de resultaten. En het is nog gezellig ook.